Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 21:43:54 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06521 aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, Üksnurme 
tee L6 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Riigiteel 11345 Rahula-Saku tee kõrval asuva 
Kaljumetsa (71801:003:0602) kinnistule mahasõidutee rajamiseks kaastaakse 
teid ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetlusse. 
Planeeritav mahasõit ulatub riigitee kaitsevööndisse (10 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27127647>  (menetlus nr: 
446674), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (KALEV EENSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister